Antrenament

SanaSport te invita la antrenamentele saptamanale de alergare/mers organizate in fiecare zi de dumninca incepand cu data de 03 martie 2013 in parcul Tabacarie ora 08:30 – punct de intalnire : parcarea City Park Mall!

INCETEAZA SA MAI FABRICI SCUZE, ALEARGA PUR SI SIMPLU!

5KM  alergare este cea mai populara cursa printre alergatorii incepatori. Desi initial pare intimidanta aceasta distanta sta practic la indemana oricui sa o poata parcurge intr-un interval de 4-8 saptamani!

Program antrenament ALERGARE/MERS pentru distanta de 5 KM in 4 saptamani:

Acest program este recomandabil celor care pot alerga confortabil cel putin distanta de 1 km.

Inaintea  fiecarui antrenament se efectuaza o incalzire usoara de 5-10 minute, mers sau jogging foarte usor, iar dupa finalizarea fiecarui antrenament se va efectua o revenire de 5-10 minute, mers usor sau jogging, urmata de o sedinta de stretching!

Saptamana 1 – Fundatia

Ziua 1: 5′ alergare+1′ mers  – se repeta de 4 ori

Ziua 2: 6′ alergare+ 1′ mers – se repeta de 4 ori

Ziua 3: 7′ alergare + 1’mers – se repeta de 4 ori

Saptamana 2 – Progresia

Ziua 1: 9′ alergare+1′ mers  – se repeta de 3 ori

Ziua 2: 12′ alergare+ 1′ mers + 5′ alergare  se repeta de 2 ori

Ziua 3: 14′ alergare + 1’mers + 7′ alergare – se repeta de 2 ori

Saptamana 3 – Tranzitia

Ziua 1: 20′ alergare+1′ mers  +7′

Ziua 2: 22′ alergare

Ziua 3: 25′ alergare

Saptamana 4 – Varf de forma

Ziua 1: 28′ alergare

Ziua 2: 20′ alergare

Ziua 3:   Ziua cursei

Succes!

Echipa SanaSport